دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Mon 6 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
بنادر و سواحل دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۳ ، ساعت ۱۷:۱۸:۵۶

در پایانه میعانات گازی عسلویه انجام شد
پهلودهی به نفتکش ٣٢٠ هزار تنی برای صادرات میعانات گازی

باشگاه خبری فراساحل: مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران از پهلودهی شبانه نفتکش غول پیکر ٣٢٠ هزار تنی در پایانه میعانات گازی عسلویه خبر داد و اظهار داشت: این اقدام با توجه به اهمیت شتاب‌دهی در بارگیری میعانات گازی پارس‌جنوبی و جلوگیری هزینه تاخیردهی، برای نخستین‌بار در این منطقه عملیاتی انجام شد. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از سایت شانا، سید پیروز موسوی با بیان این که انجام این عملیات در آستانه سفر رئیس جمهوری و هیئت دولت تدبیر و امید به استان بوشهر نقطه عطفی در تاریخ فعالیت این شرکت است، یادآورشد: انجام این عملیات مهم در شب هنگام و هوای نامساعد جوی و دریای طوفانی نسبت به دیگر پایانه‌های نفتی جهان که از طریق گوی‌های شناور صادرات مواد نفتی را انجام می‌دهند، منحصربه‌فرد است. وی ادامه داد: در این عملیات، نفتکش ٣٢٠ هزار تنی برای بارگیری دو میلیون و ٤٠٠ هزار بشکه میعانات گازی پارس‌جنوبی روی گوی شماره یک پایانه عسلویه، با تلاش کارکنان شرکت پایانه‌های نفتی ایران بسته و بلافاصله عملیات انتقال میعانات گازی به این نفتکش آغاز شد.

موسوی با اشاره به اهمیت راهبردی این عملیات تصریح کرد: همزمان با افزایش بی‌سابقه و رکورد تولید گاز از میدان پارس‌جنوبی و ورود به شبکه توزیع گاز کشور، انجام این عملیات برای پشتیبانی از تولید و جلوگیری از هرگونه تاخیر و اعمال هزینه‌های دریایی، نمونه‌ای بارز از الگوی اقتصاد مقاومتی است که به دست توانمند کارکنان صنعت نفت تحقق یافت. مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران ادامه داد: کارکنان شرکت پایانه‌های نفتی ایران با هدف پشتیبانی از تولید گاز و میعانات گازی پارس‌جنوبی و برای پیشگیری از توقف تولید و کمک به فرآیند مدیریت مخازن ذخیره‌سازی میعانات گازی عسلویه، این عملیات را به محض ورود نفتکش در محوطه لنگرگاه عسلویه، شب هنگام انجام دادند. وی تصریح کرد: شرکت پایانه‌های نفتی ایران با رویکرد اقتصاد مقاومتی، ضمن تمرکز بر انجام ماموریت‌های اصلی خود در حوزه‌های عملیاتی و تخصصی صادرات و واردات نفت خام، مواد نفتی و میعانات گازی با رویکرد سیستمی و نوین مدیریتی و تفکر راهبردی برای پشتیبانی از روند تولید و تکمیل حلقه زنجیره ارزش در صنعت نفت تلاش می‌کند.



  کد خبر : 277
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :